tsunami

We are still in obscure regarding our IBO colleague at the beginning of The New Year 2005, particularly our dear colleagues in tsunami affected countries. We have received no news from their side, except for a short preliminary message from Dr. Agus Dana Permana our colleague in Indonesia. This message is perhaps can activate our colleages to report about the effect of disaster.

Thank to Dr. Soucup for the contribution to the relief, done on behalf of IBO Coordinating Center.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:52 ق.ظ

با درود فراوان خدمت شما دوست و همکار گرامی

اینجانب مهران ملکی هستم از شیراز

پرسشی را در مورد انتخاب رشته ی آرمون دانشگاه آزاد داشتم

خواهشمندم چون وقت تنگ است پاسخ من را به ایمیل اینجانب در آدرس زیر ارسال نمایید

Tapesh84@yahoo.com

من امسال در کنکور 1384 برای نخستین بار شرکت خواهم کرد و متولد 1366 میباشم
اما مشکل من در مورد انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد است
رشته ی علوم تجربی هستم و هم اکنون هم در کلاس کنکور علاوه بر پیش دانشگاهی تحصیل میکنم

پرسش من اینست که در آزمون غیر پزشکی بین زیست شناسی – علوم سلولی مولکولی چه تفاوتی است با زیست شناسی – میکروبیولوژی ؟

من از طرفی خواهان ادامه تحصیل تا مقاطع دکترا و بالاتر میباشم و از طرفی هم چون پسر هستم به دنبال یک رشته ای میگردم که فردا هم بیکار نمانم و هم دستم توی جیب خودم باشه به قولی !! کدامیک بهتر نتیجه میدهد ؟ از هم دو نظر

در مورد دامپزشکی هم اگر امکان دارد کمی توضیح دهید

و در آخر اگر شما جای من بودید بین این رشته ها کدامین را انتخاب میکردید ؟

به نظر شما دامپزشکی بهتر است یا علوم سلولی مولکولی ؟

البته لازم به ذکر است که من خواهان قبولی در آزمون سراسری میباشم ولی به هر حال کار از محکم کاری عیب نمیکنه و اصلا دوست ندارم پشت کنکور بمونم برای همین دست به دامان آزاد هم شده ام
ولی این انتخاب رشته داره منو خیلی آزار میده

منتظر دریافت پاسخ هستم .... با تشکر و پوزش مجدد ... مهران – شیراز

Tapesh84@yahoo.com Yahoo id : tapesh84

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد